Oj herkkas , va ska jag skriv idaa😲

Liite ide torka just nu och jag vet inte riktigt hitta på att skriva… Int bara för att skriv… nån sorts mening ochså…

Tänk vad skönt att sommaren äntligen anlänt . Och så har de förstått att vrida på termostaten på Värme. Inte en dag för tidigt. Och idag desstutom fredag ! Ett plus i kanten . 😃

Somma, värme = glass och int bara på lördag . Jaa så är det bara .! Är inte så strikt nu att jag inte kan äta en glass på en onsdag eller torsdag . Bara för att andan faller på eller man tror att man nästan döör 😂för att det är så varmt. 

Ändå önskar jag att jag kommer kunna hålla en ganska bra vikt , fast det slinker ner en glasspinne på en helt varnlig vardag . Man ska ju leva i nuet och det gör jag då jag äter en glass då det är varmt. 😆

Och idag är det fredag . Två stycken tårtor har blivit levererade idag Och senare var vi och såg på amerikanska bilar som körde runt på stanAmerican car meeting som de har varje år i juni . Sen hem och jag tog motions cykeln idag i brist på annat. Ska dessutom o spring imoro  jag behöver göra annat idag . 

Fort blir det kväll då man gör nåt för egen del. Bloggar , skriver m.m

Klockan börjar bli mycket och jag skall kojsa just. Det här inlägget blev inte riktigt vad jag tänkt . Inte heller så långt jag hade tänkt ned det innehåll jag tänkt . 

Nåja … blev så idag . Hoppas vi hörs imoro 🖑

2 reaktioner på ”Oj herkkas , va ska jag skriv idaa😲

Kommentera

